СТРАТЕГІЯ БАНКУ ЩОДО УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ЗБУТУ НА РОЗДРІБНОМУ РИНКУ
Анотація
Голуб В. Ф. Стратегія банку щодо управління каналами збуту на роздрібному ринку.
Розглянуто питання розробки стратегії банку на роздрібному ринку щодо управління каналами збуту. Визначено основні завдання стратегії управління каналами збуту банківських продуктів на роздрібному ринку, обґрунтовано критерії вибору каналів збуту, доведено доцільність інтеграції системи каналів збуту.
Hjlub V. The strategy of bank as for the management of the sales channels on the retail market.
Questions of development of strategy of bank in the retail market concerning management of trade channels are considered. The basic tasks of strategy of management by trade channels of bank products in the retail market are determined, criteria of a choice of system of trade channels are substantiated, the expediency of integration of system of trade channels is proved.
Посилання
Стюарт Г. Ефективне управління збутом / Пер. з англ. – Дніпропетровськ : Баланс Бізнес Букс, 2002. – 192 с.
Витт Ю. Управление сбытом / Пер. с нем. – М. : ИНФРА-М, 1997. – 112 с.
Штерн Л. В., Эль-Ансари А. И., Кофлан Э. Т. Маркетинговые каналы. – 5 изд. – М. : Издат. дом “Вильяме”, 2002. – 624 с.
Леманн Д. Р., Винер Р. В. Управление товаром. – 3 изд. – М. : Издат. дом “Вильяме”, 2004. – 624 с.
Банківський менеджмент : Підручник / За ред. Кириченка О. А., Міщенка В. І. – 831 с.
Романенко Л. Ф. Банківський маркетинг. – К., 2004. – 235 с.
Веб-сайт НБУ – www.bank.gov.ua.
Новицкая Т. Маркетинговая поддержка продаж банковских продуктов частным клиентам. – Финансовая консультация, № 23–24.
www.rusecure.co.uk.
Статистичний щорічник України за 2005 рік. – К. : Консультант, 2006. – 575 с.
Голошубова Н. О. Організація торгівлі : Підручник. – К.: Книга, 2004. – 560 с.
Голуб В. Формирование портфеля банковских продуктов как один из методов увеличения клиентской базы. – Финансовая консультация. – 23–24.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які подають матеріали до наукового журналу Світ фінансів, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори зберігають за собою всі авторські права й одночасно надають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження наукової статі у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати наукову статтю в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).