ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОЇ ОСВІТИ
Анотація
Дрогобицький І. М. До питання формування концептуальних засад розвитку системи фінансової освіти.
Проведено аналіз освіти в навчальних закладах Міністерства фінансів України. Визначено основні перепони, які не сприяють її ефективному розвитку. Побудовані діаграма і архітектура, покликані мобілізувати процеси виявлення системних проблем і пошуку способів їх вирішення.
Drohobytskyy I. To the question of forming of konceptual principles of development of financial education system.
The analysis of education in educational establishments of Ministry of finance of Ukraine is conducted. Basic barriers which does not promote it to effective development are certain. A diagram and architecture, called to mobilize the processes of exposure of system problems to the search of methods of their decision, is built.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які подають матеріали до наукового журналу Світ фінансів, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори зберігають за собою всі авторські права й одночасно надають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження наукової статі у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати наукову статтю в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).