ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
Анотація
Ткачук В. О. Основні підходи до визначення сутності банківського маркетингу.
Проаналізовано позиції вітчизняних і зарубіжних дослідників щодо визначення сутності банківського маркетингу, обґрунтовано основні методологічні засади, які повинні бути враховані при визначенні банківського маркетингу, і націй основі запропоновано авторське його визначення.
Tkacuk V. The main аpproaches to the еssence of the Banking Marketing.
Positions connected with definitions of bank marketing essence, given by Ukrainian and foreign investigators, are analyzed. Main methodological aspects, which have to be used in determination of bank marketing, are based and according to these aspects the own definition is offered.
Посилання
Банки и банковское дело / Под ред. И. Т. Балабанова. – СПб. : Питер, 2002. – 304 с.
Головко А. Т., Грушко В. І., Денисенко М. П. та ін. Система банківського менеджменту : Навчальний посібник. – К.: Фірма “ІНКОС”, 2004. – 480 с.
Деятельность коммерческих банков : Учебное пособие / Под ред. проф. д. э. н. А. В. Калтырина. – Ростовна Дону : “Феникс”, 2004. – 384 с.
Козьменко С. М., Шпиг Ф. І., Волошко І. В. Стратегічний менеджмент банку : Навчальний посібник. – Суми : ВДТ “Університетська книга”, 2003. – 734 с.
Макарова Г. Л. Система банковского маркетинга. – М. : “Финстатинформ”, 1997. – 110 с.
Романенко Л. Ф. Банківський маркетинг : Монографія. – К.: Вид. дім “ІнЮре”. – 2001. – 484 с.
Feldbausch Friedrich. Bankmarketing. – Mьnchen, 1974.
Redli Jьrd. Bankmarketing. – Bern; Stutgart: Haupt, 1988.
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які подають матеріали до наукового журналу Світ фінансів, погоджуються з наступними положеннями:
- Автори зберігають за собою всі авторські права й одночасно надають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження наукової статі у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати наукову статтю в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).