ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
Анотація
Ткачук В. О. Основні підходи до визначення сутності банківського маркетингу.
Проаналізовано позиції вітчизняних і зарубіжних дослідників щодо визначення сутності банківського маркетингу, обґрунтовано основні методологічні засади, які повинні бути враховані при визначенні банківського маркетингу, і націй основі запропоновано авторське його визначення.
Tkacuk V. The main аpproaches to the еssence of the Banking Marketing.
Positions connected with definitions of bank marketing essence, given by Ukrainian and foreign investigators, are analyzed. Main methodological aspects, which have to be used in determination of bank marketing, are based and according to these aspects the own definition is offered.
Повний текст:
>Без заголовкуПосилання
Банки и банковское дело / Под ред. И. Т. Балабанова. – СПб. : Питер, 2002. – 304 с.
Головко А. Т., Грушко В. І., Денисенко М. П. та ін. Система банківського менеджменту : Навчальний посібник. – К.: Фірма “ІНКОС”, 2004. – 480 с.
Деятельность коммерческих банков : Учебное пособие / Под ред. проф. д. э. н. А. В. Калтырина. – Ростовна Дону : “Феникс”, 2004. – 384 с.
Козьменко С. М., Шпиг Ф. І., Волошко І. В. Стратегічний менеджмент банку : Навчальний посібник. – Суми : ВДТ “Університетська книга”, 2003. – 734 с.
Макарова Г. Л. Система банковского маркетинга. – М. : “Финстатинформ”, 1997. – 110 с.
Романенко Л. Ф. Банківський маркетинг : Монографія. – К.: Вид. дім “ІнЮре”. – 2001. – 484 с.
Feldbausch Friedrich. Bankmarketing. – Mьnchen, 1974.
Redli Jьrd. Bankmarketing. – Bern; Stutgart: Haupt, 1988.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN 1818-5754 (print), ISSN 2415-3672 (online)
Західноукраїнський національний університет
© «Світ фінансів», 2004-2019